HCS Support Center
Het HCS Support Center staat vijf dagen per week van 08:00 tot 17:30 voor u klaar voor al uw supportvragen omtrent de AV en IT oplossingen.
Dit kan telefonisch, per email of via ons online ticketportal.
Het HCS Support Center staat vijf dagen per week van 08:00 tot 17:30 voor u klaar voor al uw supportvragen omtrent de AV en IT oplossingen.
Dit kan telefonisch, per email of via ons online ticketportal.
In ons ondersteuningsportaal kunt u inloggen om de status van uw ticket in te zien.
Log hier in voor toegang in het ondersteuningsportaal
Registreer hier voor toegang in het ondersteuningsportaal
Wil je een IT device of touchscreen aanmelden voor reparatie?
Vul dan zo nauwkeurig mogelijk een RMA formulier in. Zodra je het formulier hebt verzonden, maken wij automatisch een ticket voor je aan. Onze helpdesk krijgt hier automatisch een melding van en kunnen voor je aan de slag. Zij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem op te lossen.
Mocht je er toch niet uit komen, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Klik hier voor een RMA formulier
Klik hier voor de FAQ pagina met veel gestelde vragen.
We kijken graag ‘live’ met je mee! Een van onze medewerkers geeft aan welke variant je moet selecteren.
Ik laat HCS meekijken via Screenconnect
Ik laat HCS meekijken via Chrome Remote