Xerox Contact Center

Voor al uw printer of multifunctional storingsmeldingen, suppliesmeldingen of vragen omtrent een lopende melding kunt u terecht bij het Xerox Contact Center.
Voordat u contact opneemt, dient u het serienummer  bij de hand te hebben.
Openingstijden: maandag – vrijdag 08:00 – 17:30 uur.

 

Overige informatie bronnen

Wilt u weten of uw suppliesbestelling onderweg is?

Klik dan hier

Connectiviteit is noodzakelijk om de benodigde gegevens te kunnen verzamelen voor het beheren van services zoals Geautomatiseerde doorgifte van meterstanden en Geautomatiseerde vervanging van verbruiksartikelen, evenals diagnostische ondersteuning.
Er zijn twee Xerox Remote Services verbindingsmethoden beschikbaar: Via de Xerox Device Agent of via Device Direct. Lees hier hoe het werkt en volg de instructies om uw machine te verbinden en hoe u toegang krijgt tot uw Xerox Altalink webinterface of uw Xerox Versalink webinterface

Aanvullende informatie:

Klik hier voor het retourneren van gebruikte Xerox gebruiksartikelen

Xerox MySupport is een eenvoudig, online portaal waar u uw weergave van ondersteuning, meter- en voorraadinformatie voor uw specifieke apparatuur kunt aanpassen. Stem de weergave-instellingen af op de producten die u wilt zien, ongeacht de locatie.Als u al volledige onderhouds- of huur- / leaseovereenkomsten met Xerox heeft, kunt u profiteren van MySupport. 

MySupport geeft u gratis toegang tot: 

  • Een op maat gemaakte beveiligde ondersteuningsportal 
  • Met één klik toegang tot stuurprogramma’s, documentatie en onze bekroonde Support Knowledge Base Meldingen van nieuwe stuurprogramma’s, beveiligingswaarschuwingen en andere inhoud voor de producten die u belangrijk vindt 
  • Tellerstanden en verbruiksgegevens gerapporteerd door uw Xerox-netwerkapparaten
  • Abonnementen op software-updates en ondersteuningsbulletins
  • Controleer de status van een aanvraag
Download hier de Xerox MySupport Brochure

 

Log in voor MySupport ›

Registeer voor MySupport ›  

Vind gemakkelijke, directe, online hulp van Xerox-ondersteuning. Ontdek hoe u meer kunt doen met uw Xerox-producten.

Zoek uw product in onze YouTube playlist

Xerox biedt nu on-demand training voor extra gemak en flexibiliteit zonder extra kosten voor u. Waar u ook bent, 24/7 toegang tot training is beschikbaar via Xerox.com. Leer hoe u uw kantoortechnologie op de juiste manier gebruikt om uw dagelijkse werk efficiënter te doen. Hier zijn enkele voorbeelden van hoe training u kan helpen:

  • Houd documenten veilig door gebruik te maken van de beveiligde printfunctie.
  • Maximaliseer de uptime van de machine door papierstoringen op de juiste manier te verhelpen.
  • Ga digitaal met scannen naar e-mail en meer.

Ga nu naar de online trainingspagina

Grote en kleine Xerox-producten hebben veel functies, opties en services. Laat de klantenondersteuning van Xerox u helpen de functies, opties en services die beschikbaar zijn voor uw productie-, kantoor- of kleine zakelijke producten te begrijpen door het lezen van de blogs

Xerox-beveiligingsinformatie, bulletins en advisory responses. Selecteer hier uw productfamilie en product om de beveiligingsinformatie voor uw product te vinden. 

Of lees hier alle Security Bulletins

Download  hier uw printer specifieke Xerox printerdriver
Download hier de Xerox Global Printdriver

Hoi, kan ik je helpen?